Monday, November 26, 2012

Mungkin Kembali :)

Askum,

Haha. Lawak pulak bila aku nk start post kt blog ni semula. Dah lama aku tinggal bersawang tak berpenghuni. Tapi aku tak pasti lah nak active kan ni semula atau tinggal bersawang semula.

Blog ni saja je aku tukar url dia sbb takut kawan aku khianat aku. Diorang baca post lama aku pon buat aku sakit hati je. Menganjing parok. Tp bila baca balik mmg lawak pon.

So aku decide nk delete old post and start with the new one. The new me.

Tapi aku tak decide lg nak publish atau share blog ni lg sbb ada yg aku nk tukar sana-sini. Banyak menda nk kena update.

Insyaallah la blog ni akan kembali hidup dgn kisah hidup aku yg suka dan duka ni. Terutama dengan kawan baik aku Shu, Khus, Aspa, Mun dan lain2 lagi.

Peace :)

No comments:

Post a Comment