Wednesday, November 28, 2012

Pulihlah (TT__TT)

Askum,

Aku sebenarnya ada masalah yg dah dekat 2 tahun tapi tak pernah selesai. Tau tak masalah apa? Kawan aku je tau masalah aku ni. Aku sebenarnya ada masalah dengan kulit badan aku ni.

Kulit aku memang sensitif sikit. Kalau baju tu ada jenis2 kain yg aku tak boleh pakai, kalau tak gatal satu badan.

Masalahnye sekarang ni kat badan aku dh penuh dgn bintik-bintik macam jerawat. Tapi aku tak pasti tu jerawat ke tak sbb kalau aku picit, dia tak keluar nanah tapi darah semata-mata. Ambik masa nak kecut. Bila tumbuh je mesti rasa gatal terutama masa aku berpeluh.

Lebih menyakitkan hati bila dia kecut mesti tinggal parut yg susah gila nak hilang *mungkin sebab aku garu* . Habis satu badan aku ada parut benda tu.

Sekarang ni nak bukak baju pon segan. Yelah takut orang kata apa pulak kan? Sekarang ni aku pakai losyen cell repair. Ayah aku suruh pegi klinik byk kali dah tapi biasalah malas sangat rase nk pegi jumpa doktor.

Aku harap dpt selesaikan masalah aku dengan segera. Maybe akan jumpa doktor jugak dalam masa terdekat ni. Insyaallah

Pulihlah. Peace

No comments:

Post a Comment